خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





نقد و بررسی بازی call of duty black ops3

     

    پیش از این بارها گفته ام و باز هم لازم است که اشاره شود: عرضه سالانه بازی های ویدیویی، کار راحتی نیست و تنها ناشران معدودی وجود دارند که می توانند از پس مخارج چنین امری بر آیند؛ ناشرانی که شاید مهم ترین آن ها یوبی سافت، الکترونیک آرتز و صد البته، اکتیویژن باشند. ناشرانی که معمولا مشتریان خود را به مثابه گونی های بزرگ با علامت دلار می بینند و هیچ چیز دیگری برایشان اهمیت ندارد.

    اما در میان تمام ناشران مطرح بازی های ویدیویی، اکتیویژن سابقه ای طولانی در ساخت عناوین سالانه و بی کیفیت دارد و به چنان تبحری در این امر دست یافته که بازی هایش در مدت زمانی کمتر از سه روز، به فروش 550 میلیون دلاری دست می یابند.


    این مطلب تا کنون 8 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : بازی ,
    نقد و بررسی بازی call of duty black ops3

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده