تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


     

    پیش از این بارها گفته ام و باز هم لازم است که اشاره شود: عرضه سالانه بازی های ویدیویی، کار راحتی نیست و تنها ناشران معدودی وجود دارند که می توانند از پس مخارج چنین امری بر آیند؛ ناشرانی که شاید مهم ترین آن ها یوبی سافت، الکترونیک آرتز و صد البته، اکتیویژن باشند. ناشرانی که معمولا مشتریان خود را به مثابه گونی های بزرگ با علامت دلار می بینند و هیچ چیز دیگری برایشان اهمیت ندارد.

    اما در میان تمام ناشران مطرح بازی های ویدیویی، اکتیویژن سابقه ای طولانی در ساخت عناوین سالانه و بی کیفیت دارد و به چنان تبحری در این امر دست یافته که بازی هایش در مدت زمانی کمتر از سه روز، به فروش 550 میلیون دلاری دست می یابند.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : بازی ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 2 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر